HR Academy-nin qadınlar üçün təlimləri davam edir - YENİ LAYİHƏ

WoWoman qadınların inkişafı üçün, onların ən qeyri-adi, çılğın və mümkünsüz görünən arzularını həyata keçirmələri üçün yol göstərən, işarələr verən platformadır. Yarandığı tarixdən etibarən WoWoman, HR Academy təlimlərini, jurnalistika, motivasiya, vaxtın idarə edilməsi, özünəinam, fərdi və peşəkar inkişafa dair müxtəlif tədbirlər həyata keçirmişdir. Bundan əlavə, platforma artıq Gəncə şəhərində, Ukraynada və bir sıra xarici ölkələrdə də fəaliyyətinə start veribdir.
Wowoman 2017-ci ilin layihələri arasında ilin ən yaxşı layihəsi seçilən HR Academy komandası xanımlara HR sahəsində verdiyi dəstəyi digər sahədədə vermək qərarına gəlib və "Pro in Projects" adlı layihəyə start verib.
"Pro in Projects" layihəsinin yeni təlimi 18 Aprel başlayacaq “Project Management Essentials” olacaq. Kurs 2 həftə olmaqla, həftədə 2 dəfə keçiriləcək. Təlimçi Kənan Şıxlinski. İngilis dilində keçiriləcək olan kurs tam olaraq ödənişsizdir. Kursun sonunda iştirakçılar imtahan nəticələrinə uyğun olaraq sertifikatla təltif olunacaqlar.
HR Academy öz təlimlərinə davam edir və 10 Aprel başlayan “Resourcing and performance management” kursu həftədə 3 dəfə olmaqla 3 həftə davam edəcəkdir. Kursun təlimçiləri Asif Gədirov (Gilan Holding), Çimnaz Qasımova (Pasha Bank) və Orxan İsayev. Kursun sonunda iştirakçılar imtahan nəticələrinə uyğun olaraq sertifikatla təltif olunacaqlar.
Bundan əlavə 1 may Əmək Qanunvericiliyi sistemi adlı təlim start verəcəkdir. Təlim Azərbaycan dilində olmaqla 6 həftə və həftədə 2 dəfə keçiriləcək. Təlimçi Gilan Holdingdə insan resurları üzrə baş mütəxəssiz olan Fərid Nəcəfovdur. Wowoman HR Academy-nin digər təlimləri kimi bu təlimlərdə ödənişsiz olaraq keçiriləcəkdir. Kursun sonunda iştirakçılar imtahan nəticələrinə uyğun olaraq sertifikatla təltif olunacaqlar.
Wowoman HR Academy komandasının sizə bir yeniliyi daha var. Yazın son aylarında Wowoman HR Academy komandası Azərbaycanın bölgələrinə çıxmaqla Lənkaranda baş tutacaq ilk forumunu keçirib, Lənkəranda yaşayan xanımlar üçündə təlim və forumlarda iştirak etmək şansını yaradacaqdır.
Təlimlərimizə qoşulmaq üçün aşağıdakı linklərdən istifadə edə bilərsiniz:
1.Project Management Essentials - https://goo.gl/aUpkis
2.Resourcing and Performance Management - https://goo.gl/D27wz9
3.Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinin Sistemi - https://goo.gl/5zX9z5
Ətraflı məlumatı telefon nömrəsi ilə əlaqə saxlayıb öyrənə bilərsiz.
Tel:+994509640478
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 2 həftə sonra
-
1 gün əvvəl
"AccessBank" PAM (Privileged activity monitoring subscription) alışı üzrə tender elan edir
-
-
1 gün əvvəl
Prezident İlham Əliyev Gəncə Stadionunun açılışında iştirak edib
-
1 gün əvvəl
Hacıqabul Quşçuluq Şirkətində Anım Günü ilə əlaqədar tədbir keçirilib
-
1 gün əvvəl
“BakuBus”ın Gəncə Avtoparkının açılışı olub - 20 marşrut xətti üzrə fəaliyyət göstərəcək
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
İlham Əliyev Yevlax Olimpiya İdman Kompleksinin açılışında iştirak edib
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

"AccessBank" PAM (Privileged activity monitoring subscription) alışı üzrə tender elan edir

Prezident İlham Əliyev Gəncə Stadionunun açılışında iştirak edib

Sentyabrın 28-də gözlənilən hava şəraiti

AzMDF-in anbarında baş vermiş yanğın məhdudlaşdırılıb

İri supermarket şəbəkəsinin daha bir şöbəsi açılır
Ən çox oxunanlar

Azərbaycan BOKT-nun adı dəyişdirilib

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Azərbaycanda Anım Günüdür

"ZirvədəSən" təcrübə proqramı başa çatıb - 21 iştirakçı “PAŞA Bank” ailəsinin üzvü olub

Azərbaycan “NVIDIA” və “Microsoft”a yatırımlar kəskin artırıb

Dolların Bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Qeyri-sabit hava şəraiti ilə əlaqədar olaraq Aqrar Sığorta Fonduna müraciətlər kəskin artıb

Expressbank sahibkarlar üçün “Maliyyə savadlığı” təlimi keçirib
