"Banklar müştərilərini itirməsin deyə, daxili sistemlərində dəyişiklik etməlidirlər"

"Hazırda bizim müəyyən strateji hədəflərimiz var. O hədəflərin nə dərəcədə doğru olduğunu, əlbəttə ki, zaman göstərəcək".
Marja xəbər verir ki, bunu müsahibəsində “Simbrella” şirkətinin baş direktoru və təsisçisi Seymur Məmmədov bildirib.
O, "Biz çətin illər keçirdik. Bu çətinlik nədə idi? “Simbrella” uzun illər bir məhsul şirkəti olub" deyərək sözlərinə belə davam edib:
"SimKreditin gəlir gətirmə prosesi 6 aydan 3 ilə qədər çəkirdi. Digər tərəfdən isə rəqiblər dayanmadan işləyirdi. Elə bir mərhələyə gəlib çatmışdıq ki, dünyada bir operator belə qalmamışdı ki, həmin xidmətdən istifadə etməsin. Bəzilərində bizim, bəzilərində isə rəqiblərin təklif etdikləri xidmət işləyirdi. O zaman anladıq ki, bizim satış imkanlarımız tükənib, artıq inkişaf etməyi və böyüməyi bacarmayacağıq. Araşdırmalar apardıq və üç il bundan əvvəl belə bir qənaətə gəldik ki, bizim işlətdiyimiz texnologiyalar banklarda mövcud deyil. Çünki bankların heç vaxt iri həcmdə informasiyanın qısa müddətdə emal edilməsi və qərar vermə sistemlərinə ehtiyacı olmayıb. Amma indi banklar transformasiyaya məruz qalırlar. Digər məsələ isə maliyyə sektorundakı fəaliyyətləri asanlaşdırmaq üçün yeni texnologiyaların – FinTech-in yaranmasıdır. FinTech bir növ bankların müştərilərə təklif etdikləri xidmətləri onlardan daha tez və rahat göstərir. Banklar müştərilərini itirməsin deyə, daxili sistemlərində dəyişiklik etməlidirlər. Bunun üçün isə külli miqdarda vəsait və resurs lazımdır. Bu zaman biz banka yeni təkliflə müraciət edirik. Onlar üçün elə bir xidmət yaradırıq ki, FinTech həmin xidməti bankın əlindən ala bilməsin. Kiçik kreditlərin alınması qərarının avtomatlaşdırılması, rəqəmsallaşdırılmasını biz edirik. Beləliklə, operatorlardakı texnologiyanı banka gətirmiş oluruq. Bu, banklarda maraq doğurur. Həmçinin mobil cüzdan şirkətlərinin bizim bu xidmətə ehtiyacı var. Digər tərəfdən biz Big Data istiqamətinə yönəlmişik. Bu nədir? Mütəxəssislərimiz operatorlarda toplanmış həddindən artıq verilənlər bazasını emal edib ondan müəyyən məhsul hazırlayıb bazara çıxarmaq və satmaq üçün xidmət yaradıb. Bu xidməti hələ ki, bir operatorda – 45 milyon abonenti olan Nigeriya operatorunda qurmuşuq".
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 1 həftə sonra
- 11 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 30 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azercell “CIDC 2025: 2-ci Kibertəhlükəsizlik Konfransı”nın sponsorudur
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
İstifadə müddəti bitmiş kartlar sənət əsərlərinə çevriləcək - “Card to Art” layihəsi davam edir
-
2 saat əvvəl
108 mindən çox yeni nəsil kassa aparatı quraşdırılıb, 20 milyarddan çox dövriyyə qeydə alınıb
-
2 saat əvvəl
Bitcoin-in qiyməti 17 illik tarixində ilk dəfə 125 min dolları keçib
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“Birkart BOKT” MMC adı dəyişdirilərək “Bir Kredit BOKT” MMC olub
Son Xəbərlər

Ödənişsiz İnvestisiya Seminarı

İdxal artsa da, Gömrük Komitəsi plana tam əməl edə bilmir

Renault 3 min nəfəri ixtisar etməyi planlaşdırır

Dövlət büdcəsində 4,5 milyard manatlıq artıqlıq yaranıb

Macarıstanın Baş naziri Azərbaycana gəlir

108 mindən çox yeni nəsil kassa aparatı quraşdırılıb, 20 milyarddan çox dövriyyə qeydə alınıb

Bitcoin-in qiyməti 17 illik tarixində ilk dəfə 125 min dolları keçib

“Laçın” qızıl və gümüş sikkə kolleksiyası təqdim edildi

“Birkart BOKT” MMC adı dəyişdirilərək “Bir Kredit BOKT” MMC olub

110 000 km-dən çox sürülmüş BYD - ÖZÜNÜ NECƏ GÖSTƏRİR? - VİDEO

Bank sektoru depozitlərin hesabına böyüyüb

OPEC+ gündəlik neft hasilatını 137 min barel artıracaq

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

Qızıl daha da bahalaşdı, qiyməti 4 min dollara yaxınlaşdı
