Mastercard Insights: İdmanı turizmin katalizatoru kimi
Ötən il Bakıda keçirilmiş "Formula 1" üzrə Azərbaycan Qran Prisi həftəsində beynəlxalq turist gəlişləri 87%, xərclər 77% artıb, tranzaksiya sayı isə 85% çoxalıb. Xərcləmələr Bakının hüdudlarından kənara çıxıb – bölgələrdə tranzaksiyalar əvvəlki dövrlə müqayisədə 3 dəfə artıb. Ziyarətçilərin xərcləri xüsusilə yaşayış və restoran sahələrində yüksək olub: otel sifarişləri 2 dəfədən çox artıb, restoran xərcləri isə 140%-dən çox yüksəlib. Bu, xərclərin daha geniş kateqoriyalara yayıldığını göstərir. Digər böyük qlobal idman tədbirləri ilə müqayisədə Azərbaycan daxil olan turizmdə ən yüksək illik artımı qeyd edib. 
 21 sentyabr 2026-cı il tarixində "Formula 1" üzrə Azərbaycan Qran Prisi başa çatıb. Mastercard iri miqyaslı idman tədbirlərinin turizmi necə hərəkətə gətirdiyini, rəqəmsal ödənişləri sürətləndirdiyini və yerli iqtisadiyyatlara uzunmüddətli imkanlar yaratdığını göstərən yeni məlumatları açıqlayıb.
"Mastercard Insights"ın məlumatına görə, Azərbaycan Qran Prisi beynəlxalq turizmə və tranzaksiya fəaliyyətinə təsiri ilə qlobal miqyasda fərqlənir. 2024-cü ildə yarış həftəsində ölkəyə gələn beynəlxalq turistlərin sayı ötən illə müqayisədə 87% artıb, xərclər isə 77% yüksəlib. Xüsusilə qeyd olunmalıdır ki, xərcləmələr Bakının hüdudlarından kənara çıxaraq bölgələrdə tranzaksiyalarda 241% artım yaradıb ki, bu da qlobal idman tədbirlərinin ölkə üzrə faydasını nümayiş etdirir.
Qonaqların xərcləmə vərdişləri də diversifikasiya olunub. Yaşayış və restoran xərcləri əsas istiqamətlər olaraq qalmaqla, müvafiq olaraq 127% və 141% artıb. Bununla yanaşı, pərakəndə satış, moda və "marketplace" alış-verişləri də turistlərin büdcəsində daha böyük pay tutub. Türkiyə, Böyük Britaniya, Gürcüstan, Qazaxıstan və Almaniyadan gələn turistlər xüsusi rol oynayıblar: türkiyəli turistlərin otel xərcləri 238%, britaniyalı turistlərin restoran xərcləri isə 346% artıb.
Qlobal Nümunələr: Böyük Britaniyadan Münhenə
• Avropa basketbol çempionatı: Avropa basketbol turnirlərinə dair son qiymətləndirmələr ev sahibi şəhərlərə 270 milyon avro iqtisadi təsir göstərib. Berlin, Köln, Milan, Praqa və Tbilisidə keçirilən tədbirlər 650,000-dən çox tamaşaçı, o cümlədən 50,000 beynəlxalq azarkeş cəlb edib. Birbaşa və dolayı xərclər 227 milyon avro, media dəyəri 39 milyon avro, sosial faydalar isə 4 milyon avro təşkil edib. Bu rəqəmlər basketbolun kommersiya və mədəni əhəmiyyətinin artdığını nümayiş etdirir və Mastercard kimi sponsorlar üçün yerli iqtisadiyyata töhfə verərək geniş auditoriyalarla əlaqə yaratmaq imkanları açır.
• Avropa Futbol Finalı: Turizm və Yerli Xərcləmələrin Artırılması: Mastercard analizlərinə görə, böyük futbol oyunları ev sahibi şəhərlərə ciddi iqtisadi təsir göstərir. Türkiyədə ziyarətçilər orta hesabla 3 gecə qalaraq hər biri 3 gün ərzində 855 avro xərcləyib, əsasən kart ödənişləri vasitəsilə. Bu tədbirlər nəticəsində kart əməliyyatları əvvəlki həftəsonu ilə müqayisədə 54%, sonrakı həftəsonu ilə müqayisədə isə 41% artıb – ümumi artım 48% təşkil edib. Eyni zamanda, 2024-cü il rekord sayda səyahətçi cəlb edəcək tədbirlərlə diqqət çəkib. Mastercard İqtisadiyyat İnstitutunun “trendlərin istiqamətləri” bölməsi Münheni vurğulayıb. İyun ayında Avropa Çempionatının açılış oyununa ev sahibliyi edən Münhen, iyun–avqust 2024 dövründə qlobal turizmdə ən sürətlə artan istiqamət kimi ilk sırada qərarlaşıb.
• Kral Liverpul Qolf Açıq Turniri: Mastercard SpendingPulse məlumatına görə, qonaqpərvərlik sektoru ən böyük artımı yaşayıb: yaşayış sahəsində satışlar 2022-dən 2023-ə 30% artıb, restoran və mağaza xərcləri isə təxminən 25–27% yüksəlib. Avropa və beynəlxalq turistlərin 88%-i 2024-cü ildə təcrübələrə eyni və ya daha çox pul xərcləməyi planlaşdırır. Respondentlərin 41%-i isə “təcrübənin unikallığı”nı əsas faktor kimi göstərib.
Azərbaycan: Qlobal Lider
“Azərbaycan Qran Prisi sadəcə yarış deyil – bu, iqtisadi mühərrikdir,” – deyə Mastercard-ın Azərbaycandakı ölkə meneceri Emil Zeynalov bildirib. “Biz yalnız qonaqların kəskin artımını deyil, həm də daha geniş faydaları görürük: yerli bizneslərin rəqəmsal ödənişləri qəbul etməsi, Bakının hüdudlarından kənar bölgələrin daha çox turist qazanması və səyahətçilərin təhlükəsiz, rahat təcrübələr yaşaması. Azərbaycan üçün bu yalnız bir həftəsonu həyəcanı deyil – bu, güclü rəqəmsal iqtisadiyyatın qurulmasıdır.”
Mastercard Insights-a görə, ötən il Qran Pri həftəsində beynəlxalq ziyarətçilərin 87% artması Azərbaycanın yalnız analoji tədbirləri geridə qoymadığını, həm də ölkənin qlobal görünürlüğünü artırdığını, xərclərin müxtəlifləşməsini təmin etdiyini və rəqəmsal ödəniş ekosistemini gücləndirdiyini göstərir. Bu il isə beynəlxalq gəlişlərin təxminən 90% artacağı proqnozlaşdırılır ki, bu da Azərbaycanın qlobal arenadakı nüfuzunun artdığını təsdiqləyir.
Təcrübənin İnfrastrukturu kimi Ödənişlər
Rəqəmsal ödənişlər bu artım hekayəsinin mərkəzində dayanır. Minlərlə azarkeş ölkəyə toplaşarkən, sürtünməsiz ödənişlər yerli bizneslərə – kafelərdən otellərə, sənətkar dükanlarına qədər – tələbi səmərəli qarşılamağa imkan verir. Formula 1 həftəsində kart və rəqəmsal cüzdan istifadəsinin artması həm istehlakçıların təhlükəsiz, rahat ödənişlərə üstünlük verdiyini, həm də Azərbaycan sahibkarlarının qlobal auditoriyanın gözləntilərinə hazır olduğunu göstərir.
Mastercard Haqqında
Mastercard 200-dən çox ölkə və ərazidə iqtisadiyyatları gücləndirir və insanları səlahiyyətləndirir. Müştərilərimizlə birlikdə hər kəsin inkişaf edə biləcəyi davamlı iqtisadiyyat qururuq. Biz rəqəmsal ödəniş seçimlərinin geniş spektrini dəstəkləyirik, əməliyyatları təhlükəsiz, sadə, ağıllı və əlçatan edirik. Texnologiya və innovasiyalarımız, tərəfdaşlıqlarımız və şəbəkələrimiz birləşərək insanlara, bizneslərə və hökumətlərə öz ən böyük potensiallarını reallaşdırmağa imkan verən unikal məhsul və xidmətlər təqdim edir.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
 
                        Sumqayıt layihələrində ipoteka və daxili kredit imkanı ilə satış davam edir - aylıq 423 manatdan başlayan qiymətlər
 
                        Abşeron Ticarət Mərkəzində yerləşdirmiş sahibkarların dövlət proqramlarından istifadə imkanları müzakirə edilib
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 
                     3 d. əvvəl
                    Dövlət Neft Fondunun müavini Çin şirkətinin sədrilə görüşüb, razılığa gəlinib 
- 
                         📲 İndi
 Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
 ♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
 ♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az
- 
                     20 d. əvvəl
                    Hesablama Palatası 2026-cı il dövlət büdcəsinə rəy verib, Milli Məclisə göndərib 
- 
                     46 d. əvvəl
                    Zəngəzur dəhlizinin Azərbaycan hissəsi gələn ilin sonunadək tamamlanacaq 
- 51 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 
                     1 saat əvvəl
                    Ötən il ixracı sıfır səviyyədə olan 3 şirkət bu il ilk 10-luğa daxil olub 
- 1 saat əvvəl
- 
                     2 saat əvvəl
                    Azərkosmos-un peyk telekommunikasiya xidmətləri ixracından gəliri açıqlandı 
- 
                     2 saat əvvəl
                    Azercell “CyberCell Hackathon” müsabiqəsinin qaliblərini elan etdi 
Son Xəbərlər
 
                                    Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
 
                                    Qırmızı Ürəklər Fondundan “Zəfər Payı” aksiyası
 
                                Dövlət şirkəti 1 qramlıq qızıl külçələri satışa çıxardı
 
                                Sumqayıt layihələrində ipoteka və daxili kredit imkanı ilə satış davam edir - aylıq 423 manatdan başlayan qiymətlər
Ən çox oxunanlar
 
                                Azercell “CyberCell Hackathon” müsabiqəsinin qaliblərini elan etdi
 
                                Türkiyə turizmdə rekord gəlir əldə edib
 
                                İsrafil Məmmədov "Mubadala" ilə birgə layihələrin həyata keçirilməsi imkanlarını müzakirə edib
 
                                Noyabrın 1-də gözlənilən hava şəraiti
 
                                İxracdan ən çox qazanan Azərbaycan şirkətləri - YENİ SİYAHI
 
                                Qızıl 1-ci, pomidor 2-ci, pambıq lifi 3-cü olub - Qeyri-neft sektoru ixracı ilə bağlı yeni rəqəmlər
 
                                

 
                         
                    




 
                                 
                                 
                                 
                             
                             
                            .jpg)






 
                                     
                                     
                                     
                                     
                                    
.jpg)




