Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Bakı Limanının ikinci fazası çərçivəsində tikinti işləri 3 il çəkə bilər

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Bakı Limanının ikinci fazası çərçivəsində tikinti işləri 3 il çəkə bilər
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı”nın ikinci fazası çərçivəsində tikinti işləri təqribən 3 il çəkə bilər.

Bunu müsahibəsində Bakı Limanının Strateji Planlama və İnkişaf Departamentinin müdiri Xudayar Həsənli bildirib.

Onun sözlərinə görə, bu ilin ikinci kinci rübdə texniki-iqtisadi əsaslandırmanın hazırlanmasının başa çatacağı gözlənilir. Bu sənəd hazır olduqdan sonra Limanın ikinci fazasının tikintisi ilə bağlı qərar qəbul ediləcək. Texniki-iqtisadi əsaslandırma hazırlanandan sonra tikinti dizaynı və texniki tərəfləri müəyyən edən master-plan (baş plan, mühəndislik və əməliyyat işlərinin planlaşdırılması sənədi – red.) hazırlanacaq. Öz növbəsində, master-planın hazırlanmasına 3-6 ay tələb oluna bilər.

“Sonra master-plana uyğun tikintinin müddəti müəyyən olunacaq və daha dəqiq bilinəcək ki, hansı müddətdə tikilmə imkanı var. Tikinti işləri təqribən üç il çəkə bilər. Bu təqribi bir rəqəmdir, amma master-plandan sonra dəqiq müəyyən edə biləcəyik ki, tikinti müddəti, yəni ikinci fazanın başa çatması hansı dövrə təsadüf edəcək”, - Xudayar Həsənli qeyd edib.

Departament müdiri əlavə edib ki, ikinci fazada tək terminallar, körpülər deyil, eyni zamanda regional inkişaf üçün və hab konsepsiyasına xidmət edən bir multimodal və intermodal terminalının yaradılması da düşünülür. Yüklərin nəqliyyat və daşıma formasının dəyişməsini, paketlənməsini və çeşidlənməsini həyata keçirə bilən və müxtəlif nəqliyyat vasitəsilə daşıma imkanı yaradan bir multimodal və intermodal terminalının qurulması nəzərdə tutulur. Bütün dünyada, böyük, inkişaf etmiş limanlarda bu terminallar mövcuddur və bu terminalların köməyi ilə liman maksimum imkanlarına çata bilir. Bu cür terminallar təkcə Limanın yox, bütün Orta nəqliyyat koridorunun yük cəlbetmə imkanlarını genişləndirir.

“İkinci fazada bizim konteyner aşırma gücümüz 400 min TEU artırılaraq 500 min TEU-ya çatdırılacaq. Bundan əlavə, digər yük terminalları da ola bilər, lakin bu texniki-iqtisadi əsaslandırmadan sonra daha detallı bəlli olacaq. İkinci fazadan sonra Limanın ümumi yükaşırma gücü 25 mln. tona çatdırılacaq. Bu da gələcəkdə böyük yük axınlarına və Çin-Avropa arasında daşımalara hazırlıq mərhələsidir. Liman öncədən bu axınlara hazır olmağı düşünür ki, buna görə də ikinci fazanın həyata keçirilməsi nəzərdə tutulub”, - Xudayar Həsənli vurğulayıb.

İllik 12.99%-dən 40 000 AZN-dək zaminsiz komissiyasız kredit!

APA

02.02.2023 12:10

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ