Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Azercell-ə 2 milyondan çox müraciət

Azercell Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti indeksi 94% təşkil edir. Lider mobil operator cari ilin ilk altı ayında 2 milyondan çox müraciət cavablandırıb.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azercell-ə 2 milyondan çox müraciət
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) 5 milyon abunəçinin seçimi olan “Azercell Telekom” MMC “Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə uyğun olaraq müştərilərinə müxtəlif platformalar üzərindən yüksək səviyyəli xidmət göstərməyə davam edir.

Reklam_3_11

Cari ilin birinci yarısının nəticələrinə əsasən Azercell Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti səviyyəsi 94% təşkil edib.  Telefon mərkəzinə daxil olmuş 1.4 milyon zəng ortalama  ilə 2 dəqiqə ərzində cavablandırılıb ki, bu da dünyada qəbul edilmiş 6 dəqiqə 10 saniyə standartı ilə müqayisədə  çox yüksək göstəricidir.

Şirkət daha 500 minə yaxın sorğunu onlayn müştəri xidmətləri vasitəsilə, 125 minə yaxın  müraciəti isə Azercell-in rəsmi Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube səhifələri üzərindən qəbul edərək operativ şəkildə cavablandırıb.

Eyni zamanda,  sözügedən dövr ərzində Azercell-in Ön Masa, Azercell Ekspres, Azercell Eksklüziv ofisləri, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə 400 minə yaxın abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib. 

Müştəri müraciətləri əsasən mobil internet xidmətləri, balans haqqında məlumat, ödəmə qaydaları və  xidmətlərə qoşulma ilə bağlı olub.

Xatırladaq ki, Azercell müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsi və  müraciətlərin cavablandırılması üzrə dəfələrlə beynəlxalq sertifikatlara layiq görülüb.

28.07.2022 16:42

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Manşetin sağı-2_5
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ