Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Gömrüyün elektron xidmətlərilə bağlı böyük sayda müraciət olub

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Gömrüyün elektron xidmətlərilə bağlı böyük sayda müraciət olub
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

2021-ci ilin fevral ayı ərzində Dövlət Gömrük Komitəsi Cağrı mərkəzi vasitəsilə 11 min 929 müraciəti cavablandırıb.

Marja Komitəyə istinadən xəbər verir ki, müraciətlərin 5659-u və ya 47,4%-i elektron xidmətlər ilə bağlı, 3,549-u və ya 29,7%-i fiiki şəxslər tərəfindən istehsal və ya kommersiya məqsədləri üçün nəərdə tutulmayan mallar ilə bağlı olub.

Qeyd edək ki, Komitənin "Smart customs" sistemindən şikayət edənlər çoxdur. 

10.03.2021 15:43

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18