Yerli brend xarici rəqiblərini aktivləşdirdi
İndiyədək satışları reklamsız da yaxşı olan xarici yağ brendləri, “Technol” yerli mühərrik yağları markası bazara daxil olduqdan sonra narahat olmağa başlayıblar.
“Technol” şirkətinin Marketin və PR şöbəsinin rəhbəri Pərviz Əzimov bildirib ki, 3 aydır ki, “Technol” yerli mühərrik yağları markası kimi bazara daxil olub. 3 ay əvvəlki durumla indiki durum arasında çox maraqlı fərqlər var:
“Technol” bazara daxil olana qədər bazar payı yüksək olan 15-ə yaxın mühərrik yağları markası var idi (bazarda toplam 100 civarinda marka var) və bu markalardan yalnız bir yağ markası qismən reklam işləri ilə məşğul olurdu. Son 3 ayda mənzərə tamam dəyişib. Radiolarda avtomobillərə aid 1 verilişdə belə boş reklam yeri qalmayıb. Hətta vəziyyət o yerə çatıb ki, 2 saatlıq verilişin birinci saatını bir yağ markası sponsordur, ikinci saatını başqa yağ markası.
Media və saytlarda da durum eynidir.
Bu vaxta qədər bazarda rahat olanlar artıq anlamağa başladı ki, bazar qaydaları dəyişir və nəsə etməlidilər və bu proses bu vaxta qədər yerli istehsal markası olmayan bazarda baş verirdi. Hər sahədə yerli və keyfiyyətli yerli marka olmalıdır. Bu həm reklam bazarını gücləndirir, həm işçi qüvvəsidir, həm də daha sərfəli məhsulu müştəriyə təqdim etməkdir”.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
-
6 d. əvvəl
AccessBank Naxçıvanda sahibkarlara dəstək mövzusunda konfrans təşkil edib
- 24 d. əvvəl
- 48 d. əvvəl
- 59 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda aylıq minimum əməkhaqqı saatlıq minimum əməkhaqqı ilə əvəz edilə bilər
- 1 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
"bp-Azərbaycan" biznes əməliyyatları haqqında yeni məlumatlar açıqladı
-
5 saat əvvəl
Metal filizlərinin hasilatı və istehsalı bağlı yeni hədəflər müzakirə olunub