
Beynəlxalq Bankda operator vakansiyası - GÖRƏCƏYİ İŞLƏR

“Azərbaycan Beynəlxalq Bankı” ASC Məlumat mərkəzi şöbəsinin mütəxəssisi (Call Center operator) vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi sağlamlaşdırma prosesində Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
Komanda ruhunun gücünü hiss etmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.
Görəcəyiniz işlər:
-Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
-Bankın ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumatlar vermək;
-Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək;
-Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
Bizim üçün ideal namizəd:
-Ali təhsilli
-Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl bilən ;
-MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə əla səviyyədə işləmək qabiliyyəti olan;
-Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi olan;
-Komandada işləmək bacarığı olan ;
-Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədi işləmək motivasiyası olan şəxsdir.
Bu iş sizə nələri qazandıracaq:
-Bank sahəsində iş proseslərini və bank xidmətlərini dərindən öyrənmək imkanı;
-Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
-Dil biliklərinizi inkişaf etdirmək imkanı;
-Zəngin təcrübə qazanmaq və fərdi inkişaf imkanı;
-Peşəkar sahədə geniş əlaqələr qurmaq imkanı;
-Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq.
Əgər axtardığımız ideal namizəd sizsinizsə CV-nizi 15 fevral 2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Məlumat mərkəzi şöbəsinə mütəxəssis (Call Center operator)” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Əlavə məlumat üçün: www.ibar.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
36 d. əvvəl
Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib
- 52 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi
-
2 saat əvvəl
Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan Çinlə bank sektorunda əməkdaşlıq haqqında memorandum imzalayıb
-
2 saat əvvəl
Mərkəzi Bank: “PulPal” şirkətinin vəzifəli şəxsi cərimələnib
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Azərbaycan şirkəti 2 milyard 414 milyon manat gəlir, 245 milyon manat xalis mənfəət əldə edib
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

AZCON-dayeni təyinat olub

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub


Sentyabrın 5-də gözlənilən hava şəraiti açıqlanıb

"İrşad"da “Şad Günlər” başlayır

Azərbaycan şirkəti 2 milyard 414 milyon manat gəlir, 245 milyon manat xalis mənfəət əldə edib
Ən çox oxunanlar

Bank istiqraz ilə 40 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR

Ölkədə neft və kimya sahəsində yeni dövlət standartları qəbul edilib

BYD, 2025-ci il üçün satış hədəfini aşağı saldı

Unibank beynəlxalq proqramlaşdırma yarışına dəstək verir

Azərbaycan avtomobil parkının mövcud durumu, problemlər və həlli yolları müzakirə olunacaq

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi

“Qırmızı şənbə!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM
