“Marcom” şirkəti bazarın rəqəmsal vəziyyətindən narahatdır
Azərbaycanda və Gürcüstanda marketinq və PR sahəsində fəaliyyət göstərən “Marcom” Marketinq və PR şirkəti yerli şirkətlərin rəqəmsal vəziyyətindən narahat olduğunu açıqlayıb.
Şirkətin rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssisi Tural Rüstəmlinin sözlərinə görə, hər ötən ay müxtəlif sektorlar üzrə fəaliyyət göstərən şirkətlərin rəqəmsal marketinq xidmətlərinə olan marağı artmaqda davam edir: “Bu, bir tərəfdən sevindirici hal olsa da, digər tərəfdən, iş prosesində ortaya çıxan xoşagəlməz faktlar səbəbi ilə bu sahəyə olan inamının azalmasına gətirib çıxarır”.
Tural Rüstəmli şirkətlərin bu sahədə maariflənməsi məsələsinə də münasibət bildirib. O, qeyd edib ki, “Marcom” şirkətinin əsas üstünlüyü məhz müştərilərin marketinqin bütün sahələri üzrə maarifləndirilməsindədir: “Biz müştərinin qarşılaşa biləcəyi bütün riskləri əvvəlcədən söyləyirik ki, onun real vəziyyətlə bağlı təsəvvürü yaransın. Müştərinin bu sahə üzrə kifayət qədər biliyinin olmaması, üstəlik, bizimlə əməkdaşlıqdan öncə digər qeyri-peşəkar şirkət və ya fərdlərin bu sahədə ona yaşatdığı problemlər bizim də işimizi çətinləşdirir.”
Şirkətlərin bu sahədə üzləşdiyi əsas problemlərə toxunan mütəxəssisin sözlərinə görə, rəqəmsal marketinq sahəsində şirkətlərin ən yaralı yeri veb-sayt üzrə özəl kontentin zəifliyi və veb-sayt işinin qeyri-peşəkarlar tərəfindən qurulmasıdır:
“Azərbaycanda fəaliyyət göstərən şirkətlərin çoxunun veb-saytı olsa da, həmin sayt google axtarış sisteminin standartlarına cavab vermir və google tərəfindən tam indekslənmir. Baxırsan ki, 10-15 ilin şirkətidir, ancaq sayt kontent baxımından zəifdir və ya proqramlaşdırılması zamanı ciddi boşluqlara yol verilib. Belə olan halda, hər hansı bir SEO optimallaşdırma və ya digər xidmətlərdən danışmaq, o cümlədən xidmətdən istifadə edərək sayta trafik gətirmək də çətin olur. Həmin qüsurların sonradan düzəldilməsi isə şirkətə əlavə vəsaitə başa gəldiyindən, şirkətlərin bir çoxu bu xərci çəkməyə həvəs göstərmir”.
Qeyd edək ki, “Marcom” Marketinq və PR şirkəti ( www.marcom.az ) google üzrə mövcud olan 20 sertifikatdan 14-nə malikdir. Şirkət öz əməkdaşlarının bu istiqamətdə daha da təkmilləşdirilməsi üzrə insan kapitalına yatırım etməkdə maraqlıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 6 gün sonra
-
-
6 d. əvvəl
Bir ekosistemindən yeni ödəniş həlli: m10 rəqəmsal kartı ilə sərhədsiz ödəniş dövrü başlayır
- 8 d. əvvəl
-
37 d. əvvəl
“Bonaqua” Azərbaycanda milli tərəfdaşlıq layihələrini genişləndirir
- 40 d. əvvəl
- 46 d. əvvəl
-
57 d. əvvəl
Bu gün Azərbaycandan Ermənistana neft məhsullarının ilk partiyası yola salınır
-
1 saat əvvəl
“Euronews”da Transxəzər Fiber-Optik Kabel Xətti layihəsi haqqında xüsusi veriliş yayımlanıb – Video
-
1 saat əvvəl
Xankəndidə yeni məkan - "Kübar" adlı restoran fəaliyyətə başlayır
- 1 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
“Bonaqua” Azərbaycanda milli tərəfdaşlıq layihələrini genişləndirir
ABB-də nağd kreditə 6%-dək endirim!
Ən çox oxunanlar
“Euronews”da Transxəzər Fiber-Optik Kabel Xətti layihəsi haqqında xüsusi veriliş yayımlanıb – Video
Xankəndidə yeni məkan - "Kübar" adlı restoran fəaliyyətə başlayır
Avropa Bankı AccessBank-a 20 milyon dolları ayırır
Yeni ilə - Yeni Nissan Qashgai E-POWER (Hybrid) ilə
bp-yə yeni baş icraçı direktor təyin edildi
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Sərnişinlər artıq yan oturacağı əvvəlcədən bloklaya bilərlər - AZAL-DAN DAHA BİR YENİLİK
m10 və Mastercard yeni rəqəmsal kartı təqdim edir













.jpg)

.jpg)

