Banklardan və sığortadan şikayətlərin qəbulunda yenilik
Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasıda yenilənmiş 966 Çağrı Mərkəzinin təqdimat mərasimi keçirilib.
"MArja" xəbər verir ki, təqdimat mərasimini açan Palatanın mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev bildirib ki, təqdim olunan 966 Çağrı Mərkəzi vətəndaşların suallarının operativ, keyfiyyətli cavablandırılması, şikayətlərinin, habelə təkliflərinin qəbulu məqsədilə fəaliyyətə başlayıb və fasiləsiz xidmət göstərəcək.
Çox kanallı, 3 dildə cavablandırmanı təmin edən, ölkənin bütün stasionar və mobil şəbəkə operatorlarından zəng qəbul edəcək 966 Çağrı Mərkəzinin mütləq hədəfi maliyyə xidmətlərinin istehlakçılarının, həmçinin çağrı mərkəzinə müraciət ünvanlayan vətəndaşların xətdə gözləmə müddətini minimuma endirməklə sorğu və suallarının cavablandırılmasını təmin etməkdir.
Çağrı Mərkəzinin yaradılmasında əsas prioritet Palata ilə əlaqənin əlçatan olmasına və vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsinə nail olmaqdan ibarətdir.
Bildirilib ki, fasiləsiz fəaliyyət göstərməsi və daxil olan bütün zənglərin qeydiyyata alınması üçün Çağrı Mərkəzinə insan resurslarını cəlb olunub, həmçinin Mərkəz xüsusi proqram təminatı, ən son avadanlıqlar və serverlərlə təchiz olunub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
22 d. əvvəl
“Valyuta bazarında kəskin tələb artımı yoxdur” - MƏRKƏZİ BANKIN SƏDRİ
- 32 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
"Əsas məqsədimiz əhalini əmanətlərini daha uzun müddətə yerləşdirilməsini təşviq etməkdir"
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Gənclərimiz informatika texnologiyaları sahəsində uğurlu nəticələr əldə etməyə davam edirlər
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Birbank taksit kartı ilə ilk alış-verişdə 10% keşbek qazanın
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Taleh Kazımov "Naxçıvan Bank"la bağlı məsələyə aydınlıq gətirib
-
3 saat əvvəl
Azərbaycan neftinin 2024 və 2025-ci illərdə qiyməti üzrə proqnoz açıqlanıb
-
3 saat əvvəl
"Bu ilin sonuna cari əməliyyatlar balansının 7 milyard dollar olacağını proqnozlaşdırırıq"