Heineken irqçi reklam kampaniyasını dayandırdı
Heineken, "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarına göstərilən sərt reaksiyalardan sonra reklamı dayandırıb.
Heineken bazara çıxardığı açıq rəngdə pivə üçün istifadə etdiyi "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarını, göstərilən sərt reaksiyalardan sonra dayandırıb.
"Marja" xəbər verir ki, bəzi sosial media istifadəçiləri şüarın "irqçi" olduğunu iddia edərək Heineken-in reklamına qarşı çıxıb.
Reaksiyalara görə şüardan imtina edən Heineken, reklamın yalnız sosial mediadan ləğv edilməyəcəyini, reklam layihəsinin tamamilə ləğv ediləcəyini deyib.
Kampaniya üçün hazırlanan reklam filmində, ağ bir barmenin "açıq pivə"ni ağ bir qadına doğru bar stolunun üzərindən itələdiyi görülür. Şüşə, əvvəl barda oturan qara bir qadının yanından, daha sonra isə gitara çalan qara bir adamın ayaqlarının arasından keçərək ağ qadına çatır. Bar stolunun ağ qadının durduğu hissəsində bir qədəhdə ağ şərab olduğu görünür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
1 gün əvvəl
Beynəlxalq kredit reytinq agentliyi Türkiyənin kredit reytinqini yüksəltdi
-
1 gün əvvəl
İşçi “boş-bikar” sözünü qəbul etməyib şirkət rəhbərini məhkəməyə verdi - Azərbaycanda
-
1 gün əvvəl
Umico-nun gəlirləri 3 dəfədən çox artıb, lakin zərərdən çıxa bilməyib
- 1 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
143 milyonluq cinayət işi ilə bağlı şahidlər barəsində məcburi gətirilmə qərarı çıxarılıb
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Türkiyədə bazar lideri olan şirkət Azərbaycanda ilk mağazasını açdı - FOTOLAR
-
2 gün əvvəl
Bakcell Fəvvarələr Meydanında yeni innovativ mağazasını təqdim etdi!
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
MMC-lər ilə bağlı qaydalardan biri dəyişir - 2000 manatadək cərimə müəyyənləşir
-
2 gün əvvəl
Qeyri-sabit hava şəraiti mayın 9-dək davam edəcək - XƏBƏRDARLIQ