DəmirBank müştərilərə daha yaxın oldu!
Daim kommunikasiya kanallarının genişləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzərində çalışan DəmirBank yeni rəqəmsal əlaqə kanallarını müştərilərin istifadəsinə təqdim edir.
Belə xidmətlərdən biri də Bankın rəsmi WhatsApp hesabının istifadəyə verilməsidir.
Artıq DəmirBank müştəriləri bir sıra xidmətlər üçün filiala yaxınlaşmadan Whatsapp vasitəsilə Banka müraciət edə bilərlər.
Xidmət həftəiçi günlər, 09:00 – 18:00 saatları arasında aktivdir. Müştərilər bank xidmət və məhsulları ilə bağlı suallarını yaza və ya plastik kart, kredit və kredit xəttini online sifariş edə bilər.
Qeyd edilən xidmətdən yararlanmaq üçün WhatsApp üzərindən +994050 2252 149 nömrəsinə müraciət edə bilərsiniz.
Bankla əlaqə saxlamaq üçün:
Məlumat Mərkəzi: (012) 149
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
21 saat əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
22 saat əvvəl
Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
23 saat əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır
-
23 saat əvvəl
Azərbaycanda özbaşına inşa edilmiş mənzillərlə bağlı hüquqi sənədlər hazırlanır
- 23 saat əvvəl