Ən dəyərli 100 marka - Siyahı
"Interbrand", 2017-ci ilin ən dəyərli 100 markanı sadalayıb
"Interbrand" hər il hazırladığı dünyanın ən qiymətli (dəyərli) markalarının siyahısını yayıb. "Marja" xəbər verir ki, siyahıya girmək üçün, şirkətin 3 qitədə satış etməli və gəlirlərinin üçdə biri beynəlxalq olmalıdır.
Analitiklər şirkətlərin dəyərini hesablayarkən qlobal miqyasda marka gücü, səhmlərinin dəyəri və bazardakı rolunu nəzərə alırlar.
Ən dəyərli 10 brendi təqdim edirik.
1-ci Apple
Marka dəyəri: 184.2 milyard dollar
2-ci Google
Marka dəyəri: 141.7 milyard dollar
3-cü Microsoft
Marka dəyəri: 80 milyard dollar
4-cü Coca Cola
Marka dəyəri: 69.7 milyard dollar
5-ci Amazon
Marka dəyəri: 64.8 milyard dollar
6-cı Samsung
Marka dəyəri: 56.2 milyard dollar
7-ci Toyota
Marka dəyəri: 50.3 milyard dollar
8-ci Facebook
Marka dəyəri: 48.2 milyard dollar
9-cu Mercedes-Benz
Marka dəyəri: 47.8 milyard dollar
10-cu IBM
Marka dəyəri: 46.8 milyard dollar
"Interbrand"ın ən dəyərli 100 marka siyahısı (http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2017/ranking/).
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 5 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
14 saat əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
16 saat əvvəl
Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
17 saat əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır
-
17 saat əvvəl
Azərbaycanda özbaşına inşa edilmiş mənzillərlə bağlı hüquqi sənədlər hazırlanır
- 17 saat əvvəl
-
17 saat əvvəl
“Ələt Azad İqtisadi Zonasının karqo terminalı ilə illik 500 min ton yük daşınacaq”
- 17 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
328 tam təmirli mənzil kirayə mexanizmi ilə satışda - aylıq ödənişləri 376 manatdan başlayır
-
18 saat əvvəl
İstehlak kreditləri portfelinin dollarlaşması tarixi minimuma enib