HONOR Azərbaycanda bazar payını və tanınma səviyyəsini artırmağa davam edir

Beynəlxalq texnologiya brendi HONOR Azərbaycan bazarında mövqelərini gücləndirməyə davam edir. Son bir il ərzində şirkət Android smartfonlar seqmentində bazar payını və brendin tanınma səviyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə artırıb, həmçinin istifadəçilər arasında daha yüksək etimad qazanıb.
HONOR-un əldə etdiyi uğur ilk növbədə innovasiyalara əsaslanan strategiya və keyfiyyətli məhsul portfeli ilə bağlıdır. Şirkətin təqdim etdiyi müasir modellər — həm flaqman, həm də orta seqmentdəki cihazlar — istifadəçilərin gündəlik ehtiyaclarına cavab verən ağıllı və funksional həllər təklif edir. Süni intellektlə təchiz edilmiş kamera sistemləri, yüksək enerji səmərəliliyi və zərbəyə davamlı dizayn HONOR smartfonlarını bazarda fərqləndirən əsas xüsusiyyətlərdəndir.
HONOR 400 Seriyası: satış lideri və istifadəçi marağının mərkəzində
2025-ci ilin iyul ayında təqdim edilən HONOR 400 Seriyası qısa müddət ərzində həm Google Trends axtarışlarında, həm də satış kanallarında ən çox maraq doğuran və satılan modellərdən birinə çevrilib. Seriyanın populyarlığı onun zərif dizaynı, süni intellekt əsaslı kamera imkanları və yüksək performansı ilə izah olunur.
Bakıdakı ilk rəsmi HONOR brend mağazası
Eyni zamanda, HONOR iyul ayında Bakıda ilk rəsmi brend mağazasını açıb, bu da şirkətin yerli bazarda mövqeyini daha da möhkəmləndirib. Yeni mağaza müştərilərə HONOR-un bütün ekosistemini — smartfonlar, geyilə bilən cihazlar və aksesuarları — bir məkanda təqdim edir. Şirkət yaxın gələcəkdə brend mağazalarının sayını artıraraq əhatə dairəsini genişləndirməyi planlaşdırır.
"Azərbaycan bazarı HONOR brendi üçün strateji əhəmiyyət daşıyır. Məhsullarımıza artan marağı və istifadəçilərin etimadını görmək bizi çox sevindirir. Məqsədimiz texnologiyanı, stili və rahatlığı birləşdirən innovativ həllər təqdim etməyə davam etməkdir", — deyə HONOR Azərbaycan üzrə regional direktoru Jing Xi bildirib.
İnnovasiyalar və davamlı inkişaf istiqamətində
HONOR-un Azərbaycandakı inkişafı həm satış göstəricilərində, həm də onlayn və oflayn kanallarda artan görünürlüyü ilə təsdiqlənir. Şirkət yerli auditoriya ilə əlaqəni gücləndirir, innovativ marketinq yanaşmaları tətbiq edir və müştəri xidmətlərini daim təkmilləşdirir.
Gələcəkdə HONOR bazardakı lider mövqeyini daha da möhkəmləndirməyi, məhsulların əlçatanlığını genişləndirməyi və yeni, texnoloji cəhətdən inkişaf etmiş modellər təqdim etməyi hədəfləyir.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 gün sonra
-
7 d. əvvəl
Azərbaycandan Rusiya və Türkiyəyə gedənlərin sayı azalıb, Gürcüstana gedənlərin sayı isə artıb
-
-
11 d. əvvəl
Azərbaycana daha az turist gəlib - Körfəz və MDB ölkələrindən gələnlərin sayı düşüb
- 28 d. əvvəl
-
47 d. əvvəl
Mərkəzi Bank yaxın zamanda faizlərini artıra bilər? - TALEH KAZIMOVDAN AÇIQLAMA
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Tələsin və indi qoşulun! 100 000 nəfər Toyota Corolla və yüzlərlə bonus qazanmaq şansı əldə etdi
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Dünya Bankı: Suriyanın yenidən qurulması xərci 216 milyard dollar olaraq qiymətləndirilir
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Şaxta Baba şokdadır: Birmarket lotereyası başlayır!

Azərbaycandan Rusiya və Türkiyəyə gedənlərin sayı azalıb, Gürcüstana gedənlərin sayı isə artıb

Azərbaycana daha az turist gəlib - Körfəz və MDB ölkələrindən gələnlərin sayı düşüb

"Tək Taleh Kazımovun yox, əhalinin də Manata inamı artır"

Mərkəzi Bankda mətbuat konfransı keçirilib

Elektron pul təşkilatının nizamnamə kapitalı artırıldı

Dünya Bankı: Suriyanın yenidən qurulması xərci 216 milyard dollar olaraq qiymətləndirilir
Ən çox oxunanlar

Azərbaycan neftinin son qiyməti

"2025-ci ilin sonuna və 2026-cı ildə illik inflyasiyanın hədəf daxilində olacağı proqnozlaşdırılır"

Şirkətlərdə yeni vakansiyalar

Mərkəzi Bank faiz qərarını açıqladı

Naxçıvanda 9 ayda 70 dövlət əmlakı özəlləşdirilib

Rəsmi məzənnələr açıqlandı
