Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama
Atena şirkətinin Facebook və Instagram səhifələrində Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazanmış yerli komanda ilə bağlı paylaşılan post “Real Time Marketing” addımıdır.
"Marja" xəbər verir ki, bu markanın Facebook səhifəsində yerləşdirilmiş açıqlamada deyilir.
"Bu paylaşıma müxtəlif xoşagəlməz don geyindirilməsini doğru hesab etmirik. Bəzi media qurumlarının paylaşdıqlarında şəkilə kənar dizayn elementlərinin əlavə edilməsinin də yolverilməz olduğunu düşünürük. Atena şirkəti olaraq biz də ölkəmizi təmsil edən klubun qələbəsinə sevinirik. Bu postun sosial şəbəkələrdə paylaşılmasında məqsəd, həmin komandanı fərqli üslubda təbrik etmək olub.
Ümumiyyətlə bu tipdə paylaşımlar “guerilla marketing” xüsusiyyətinə sahib olub, insanlarda xoş əhval yaratmaq məqsədi daşıyır.
Biz bir daha bildirmək istəyirik ki, bu paylaşım hər hansı bir şəxsə və ya korporativ maraqlara xələl gətirmək məqsədi daşımır. Bir daha həmin klubu təbrik edir, yeni uğurlara imza atmalarını arzulayırıq",- açıqlamada bildirilir.
Qeyd edə ki,“Atena”nın "Südüm sizə halal olsun" şüarının yazıldığı və Ağdam klubunun loqosunun əks olunduğu fotosu müzakirələrə səbəb olub.
Ətraflı:
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
-
22 d. əvvəl
Prezident hakimlər təyin etdi və bəzi hakimlərin vəzifələrini dəyişdirdi
-
35 d. əvvəl
Prezident KOB-ların vahid reyestri haqqında Əsasnaməni təsdiq etdi
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz
-
1 saat əvvəl
"Kiçik sahibkarlar böyük marketlərə daxil olmaqda çətinlik çəkir"
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Müdafiə Nazirliyinin Şəxsi Heyət Baş İdarəsinə yeni rəis təyin olunub
-
2 saat əvvəl
Qarabağ Universitetinə qəbul planı təsdiqlənib, təhsil ödənişsiz olacaq
-
2 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası 2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf planını təqdim etdi
- 3 saat əvvəl