Müştərilər Azercell-i tövsiyyə edir
Innovativ yenilikləri Azərbaycanın telko bazarında hər zaman birinci tətbiq edən Azercell Telekom MMC daha bir uğuru ilə seçilib.
Belə ki, şirkət 2017-ci ilin II rübü üçün Beynəlxalq Abunəçi Loyallığı İndeksinin (NPS) qiymətləndirilməsində bütün rəqiblərini qabaqlayaraq, 64% nəticə ilə abunəçilərinin yüksək etimadını qazanıb. 2014-cü ildə ilk dəfə olaraq Azərbaycanda Abunəçi Loyallığı İndeksini ölçməyə başlayan Azercell, 2017-ci ilin II rübü üçün yerli mobil rabitə bazarında NPS göstəricisi üzrə liderliyini goruyub saxlamaqdadır.
Qeyd edək ki, bu dəfə Abunəçi Loyallığı İndeksinin qiymətləndirilməsində Bakı ilə yanaşı bölgələrdəki sakinlər də da iştirak edib.
Bu indeks istehlakçının məhsul və ya şirkətə bağlılığını, onun xidmətlərini tövsiyə etmək hazırlığını müəyyən edir.
Bu unikal qiymətləndirməni tətbiq etməklə, Azercell özünün müştəri xidmətləri sahəsində liderliyini bir daha təsdiq edib. İstifadəçilərin bağlılığının qiymətləndirilməsi üzrə bu yenilikçi modelin tətbiqi Azercell-ə öz müştərilərinin ehtiyaclarını daha dərindən öyrənməyə və gələcək fəaliyyətini onların istəklərini nəzərə alaraq təşkil etməyə imkan verir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
-
44 d. əvvəl
Prezident hakimlər təyin etdi və bəzi hakimlərin vəzifələrini dəyişdirdi
-
57 d. əvvəl
Prezident KOB-ların vahid reyestri haqqında Əsasnaməni təsdiq etdi
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
“InvestAZ”dan dünya maliyyə bazarları ilə bağlı həftəlik analiz
-
2 saat əvvəl
"Kiçik sahibkarlar böyük marketlərə daxil olmaqda çətinlik çəkir"
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Müdafiə Nazirliyinin Şəxsi Heyət Baş İdarəsinə yeni rəis təyin olunub
-
3 saat əvvəl
Qarabağ Universitetinə qəbul planı təsdiqlənib, təhsil ödənişsiz olacaq
-
3 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası 2024-2026-cı illər üzrə Strateji İnkişaf planını təqdim etdi
- 3 saat əvvəl