Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30

"2024-cü ildə mənfəəti minimun 20% artırmağı planlaşdırırıq"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"2024-cü ildə mənfəəti minimun 20% artırmağı planlaşdırırıq"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"2024-cü ilin ilk rübünü 14 milyon manata yaxın mənfəətlə başa vurduq. Bu, keçən ilin müvafiq rübündən və proqnozlaşdırılan rəqəmlərdən daha artıqdır. O ki qaldı, hədəflərimizə, bu ilin sonuna kimi ötən ildəkindən min. 20% daha çox mənfəət əldə etməyi planlayırıq". 

Bunu Yelo Bank-ın İdarə Heyəti sədrinin müavini Emil Duşdurov bildirib.

Reklam_3_11

O, "hədəflərimizə, bu ilin sonuna kimi ötən ildəkindən min. 20% daha çox mənfəət əldə etməyi planlayırıq" deyərək belə davam edib: "Digər əsas maliyyə göstəricilərimizdə də uğurlu artımlar çoxdur. Ümumi kredit portfelimiz 803 milyon manata çatır, daha çox real sektoru maliyyələşdirmək hesabına biznes kredit portfelimiz də yarım milyard manatı keçib. İlin sonuna ümumi kredit portfelinin 20%-dək artacağını gözləyirik. Kiçik və orta biznesin kreditləşmə həcminin 15%-dən çox, mikrokredit portfelinin isə 25%-dən çox artmasını gözləyirik. Kredit verilişlərinin keçən illə müqayisədə 8% artacağını proqnozlaşdırırıq, bunun da 23%-i mikrokredit portfelinə düşür. Fürsət düşmüşkən bir məsələyə də aydınlıq gətirmək istəyirəm. Diqqətli izləyicilərimizin, jurnalistlərin və iqtisadçıların gözündən qaçmış olmaz, depozit portfelimizdə ilin sonu ilə müqayisədə bir qədər fərq yaranıb. Bu fərq bizim üçün gözlənilən idi, çünki bir neçə müştərimiz qısamüddətli məqsədləri üçün əmanət hesabları açmışdı. Maliyyə sferasında, xüsusən də böyük müştərilərlə işləyən banklarda müvəqqəti dövrlər üçün yaradılmış əmanətləri idarə etmək adi haldır. Uzun sözün qısası, bu hal ümumi maliyyə sabitliyimizə, müştərilərimizə və xidmət keyfiyyətimizə heç bir təsiri olmayacaq. Eyni zamanda, biz xərcləmələrimizə də nəzarət etməyi planlayaraq daha adekvat xərc-gəlir əmsalına çatmağı düşünürük".

 Emil Duşdurov, "Bankın maliyyə ilinə mənfəətlə başlamasına töhfə verən amillər hansılardır?" sualına belə cavab verib:

"Qısa şərh etsəm, düzgün hazırlanmış strategiya, peşəkar komanda, müştəriyönümlü yanaşma, texnolji trendlərin tətbiqi deyərdim. Biznes modelimizin mərkəzində müştəri məmnuniyyəti və çeviklik durur. Nəticədə hər yeni xidmət və məhsulumuza çoxsaylı müştəri marağı yaranır. Əlbəttə ki, innovasiyasız bu, mümkün olmazdı. Bank əməliyyatlarını sadələşdirmək və xidmətləri təkmilləşdirmək üçün texnoloji həllərə böyük sərmayelər yatırırıq. Bu texnoloji üstünlüklər xərclərimizin optimallaşdırılmasına və gəlirliliyimizin artmasına təsirsiz ötüşmür. Güclü risk dəyərləndirməsi və davamlı monitorinq sistemlərini tətbiq etməklə, biz xərcləri minimuma endirməyə çalışırıq. Bu kompleks yanaşma ilə Bankımız son 5 ildə sağlam təməllər üzərində böyüyüb və bazar payını artırıb".

24.04.2024 10:45

Müştərilərin xəbərləri

Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ

Ən çox oxunanlar