Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Mərkəzi Bank şikayət olunan bankların siyahısını dərc etdi

"Ziraat Bank Azərbaycan" ASC şikayətlər üzrə bazar payı və müştərilər üzrə bazar payı nəzərə alınmaqla ən az şikayət olunan bankdır.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Mərkəzi Bank şikayət olunan bankların siyahısını dərc etdi
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Azərbaycan Mərkəzi Bankı  2024-cü ilin fevral ayı üzrə bank müştərilərinin bank xidmətlərindən istifadəsi üzrə şikayət indeksini açıqalyıb.

Marja.az İndeksə istinadən xəbər verir ki, yuxarı şikayət indeksi siyahısında (hesablama nəticəsində əldə olunan orta göstəricidən yuxarı olan) "Bank of Baku", "Bank VTB (Azərbaycan)" , "Accessbank" və "Bank Avrasiya" yer alıb. 

Reklam_3_11

Orta şikayət indeksində isə "Yapı Kredi Bank Azərbaycan", "Turanbank", "Azərbaycan Sənaye Bankı",  "Expressbank",  "Unibank",  "Yelo Bank", "Rabitəbnak", "Bank Respublika" və "Azər-Türk Bank" yer tutublar. 

Aşağı şikayət indeksində (hesablama nəticəsində əldə olunan orta göstəricidən aşağı olan) isə "AFB  Bank", "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı", "Kapital Bank", "Xalq Bank", "PAŞA Bank"və "Ziraat Bank Azərbaycan" yer tutublar. 

Şikayət indeksinin metodologiyası:

Banklar üzrə şikayət indeksinin hesablanması üçün aşağıdakı düstürdan istifadə olunmuşdur:

Şikayət indeksi = Şikayətlər üzrə bazar payı/ Müştərilər üzrə bazar payı

“Şikayətlər üzrə bazar payı” – Mərkəzi Banka bir ay ərzində daxil olan şifahi, yazılı və vətəndaş qəbulu üzrə şikayətlərin hər bir bank üzrə sayının ümumi bank sektoru üzrə olan şikayətlərin sayına nisbətidir.

Təkrar şikayət, eləcə də kredit üzrə güzəştlərin verilməsi, kredit istənilməsi və Mərkəzi Bankın səlahiyyətlərinə aid olmayan digər mövzularla bağlı şikayətlər hesablamadan istisna olunmuşdur. “Müştərilər üzrə bazar payı” – cari hesab qalığı 100 manat və yuxarı olan, habelə son üç ayda ən azı bir əməliyyat aparmış bank müştərilərinin hər bir bank üzrə olan sayının ümumi bank sektoru üzrə olan sayına nisbətidir. Şikayət indeksinin izahı: İndeks hər-hansı bank tərəfindən göstərilən maliyyə xidmətlərinin həcmi və əhatə dairəsi nəzərə alınmaqla, həmin bankın müştəri xidmətləri ilə bağlı Mərkəzi Banka daxil olan şikayətlərin proporsionallığı prinsipi əsasında hesablanmışdır. 

12.03.2024 11:52

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci-2_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ